Відмінності між версіями «Портфоліо проекту на тему "Маленька частинка дитячої мрії"»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи))
(Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи))
Рядок 23: Рядок 23:
 
'''Початковий етап проекту'''
 
'''Початковий етап проекту'''
  
1. Вчитель оголошує тему проекту учням, формулює проблеми, питання які будуть вирішені для цій темі. Розповідає про метод проектів, за яким вони будуть навчатися, ознайомлює дітей з ключовими та тематичними питаннями, пропонує учням публікацію [[Файл:Мій буклет1.jpg]], [[Файл:Мій буклет2.jpg]]. Своє повідомлення супроводжує презентацією [https://wiki.fizmat.tnpu.edu.ua/index.php/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:Prezentatsia_Microsoft_Powert.ppt#filelinks]
+
1. Вчитель оголошує тему проекту учням, формулює проблеми, питання які будуть вирішені для цій темі. Розповідає про метод проектів, за яким вони будуть навчатися, ознайомлює дітей з ключовими та тематичними питаннями, пропонує учням публікацію [[Файл:Мій буклет1.jpg|300 px]], [[Файл:Мій буклет2.jpg]]. Своє повідомлення супроводжує презентацією [https://wiki.fizmat.tnpu.edu.ua/index.php/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:Prezentatsia_Microsoft_Powert.ppt#filelinks]
  
 
2. Визначає навчальні потреби учнів за допомогою ЗХД-таблиці [https://wiki.fizmat.tnpu.edu.ua/images/0/02/%D0%97%D0%A2%D0%94.pdf]
 
2. Визначає навчальні потреби учнів за допомогою ЗХД-таблиці [https://wiki.fizmat.tnpu.edu.ua/images/0/02/%D0%97%D0%A2%D0%94.pdf]

Версія за 11:20, 9 листопада 2016

Назва навчальної теми

МАЛЕНЬКА ЧАСТИНКА ДИТЯЧОЇ МРІЇ

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

  • Математика
  • Інформатика


Вік учнів, клас

12 років, 6 клас

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Даний проект розрахований для учнів 6-го класу, вивчення теми "Координатна площина". На подвір'ї школи учні будують дитячий майданчик з різних фігурок, які складаються з точок координатної площини. Даний дитячий майданчик складається з 5 фігурок.

План вивчення теми (вставити файл)

[1]

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

система оцінювання: робота учнів буде оцінена кожного уроку(активність, вміння відкласти точку на координатній площині). Інструментарій оцінювання: опитувальник, тести, ЗХД-таблиці. Оцінені будуть презентації, або виступи учнів

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Початковий етап проекту

1. Вчитель оголошує тему проекту учням, формулює проблеми, питання які будуть вирішені для цій темі. Розповідає про метод проектів, за яким вони будуть навчатися, ознайомлює дітей з ключовими та тематичними питаннями, пропонує учням публікацію Мій буклет1.jpg, Мій буклет2.jpg. Своє повідомлення супроводжує презентацією [2]

2. Визначає навчальні потреби учнів за допомогою ЗХД-таблиці [3]

3. У разі необхідності вчитель проводить консультацію з тими учнями, які невірно дали відповіді на запитання і допомагає їм засвоїти матеріал або об’єднує у групи для взаємонавчання.

4. Пропонує учням дослідницьке завдання у WORD, яке вони роблять у Excel i Gran 2D. [4]

5. Об’єднює учнів у 5 груп.

6. Дає завдання кожній групі [5]

7. Дає список рекомендованих джерел [6]


Робота над проектом

8. Учні обговорюють тему проекту та поставлені питання

9. Учні опрацьовують запропоновані матеріали

10. Учні досліджують поставлені перед ними проблеми.

11. Вчитель демонструє приклад блогу [[7]]

12. Вчитель дає інструкцію, щодо створення блогу [8]

13. Вчитель пропонує інструкцію для роботи в Gran 2D [9]

14. Учні використовують мережу інтернет для пошуку інформації

Завершальний етап проекту

15. Учні представляють свої результати у вигляді презентації

16. Вчитель пропонує учням форму для оцінювання презентації [10]

Відомості про автора

Користувач:Kolisnyk mi

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики, математика

Навчальний заклад

ТНПУ імені Володимира Гнатюка

Місто/село, район, область

м.Тернопіль

Контактні дані

0971716445

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Вересень-листопад, 2016 рік

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім.В.Гнатюка, фізико-математичний факультет

Тренери

Барна Ольга Василівна, Галан Віра Іванівна