Портфоліо проекту на тему "Маленька частинка дитячої мрії"

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Версія від 23:53, 8 листопада 2016, створена Kolisnyk mi (обговореннявнесок) (Створена сторінка: =Назва навчальної теми= '''''МАЛЕНЬКА ЧАСТИНКА ДИТЯЧОЇ МРІЇ?''''' =Основний та другорядні (до…)
(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук

Назва навчальної теми

МАЛЕНЬКА ЧАСТИНКА ДИТЯЧОЇ МРІЇ?

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

  • Математика
  • Інформатика


Вік учнів, клас

13 років, 7 клас

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Даний проект розрахований для учнів 7-го класу, впровадження відбувається під час вивчення теми "Лінійні рівняння та їх системи". У проекті учні об'єднуються у 3 групи, кожна з яких має своїх Теоретиків, Практиків, Шукачів скарбів. Теоретики повинні опрацювати теоретичний матеріал. Практики повинні скласти і розв*язати рівняння, використовуючи відомі ознаки. Шукачі скарбів повинні знайти статистичні дані і здійснити перевірку знань учнів з теми у цікавих формах і видах діяльності. Для цього вони будуть користуватися інтернет ресурсами. Вчитель буде допомагати, розробить презентація, публікацію. Результати роботи над проектом будуть представлені кожною групою безпосередньо на захисті проекту, який бути проходити у формі свята «Наша гордість», на яке будуть запрошені батьки і вчителі.

План вивчення теми (вставити файл)

План вивчення теми

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Упродовж всієї навчальної теми проводиться оцінювання, щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів, навички 21 століття при розробці змісту учнівських проектів та здійснювати моніторинг власного навчання. Учні з самого початку роботи над проектами використовують контрольний список для інформаційного бюлетеню. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень та перегляду продуктів діяльності учнів. Для оцінювання знань з даної теми вчитель пропонує учням Т-таблицю,ЗХД-таблицю,а також опитувальник. Для правильного виконання свого дослідження кожна з групок ознайомлюється з формою оцінювання блогу

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Початковий етап проекту

1.Вчитель оголошує учням про тему навчального проекту і розповідає як вони навчатимуться за методом проектів.

2.Вчитель надсилає учням додаткові матеріали за допомогою електронної електронної пошти

3.Пропонує публікацію про метод проектів.

Kvas1 2.jpg Kvas 2.jpg

4.Учні ознайомлюються з основними завданнями

5.Вчитель пропонує презентацію проекту.

6.Вчитель визначає навчальні потреби учнів за Т-таблицею та ЗХД-таблицею. Дані таблиці

призначені для попереднього оцінювання теоретичних знань та практичних навичок учнів, що допоможе

вчителеві в організаційній роботі, а саме в розподілення учнів на групки.

7.Учні визначають рівень своїх знань за допомогою Т-таблиці та ЗХД-таблиці

8.Учитель пропонує учням об'єднатися в групки.

9.Учні об'єднуються в такі групи: «теоретики», «практики», «шукачі завдань» де кожна з гупок отримує свої

завдання.

Робота над проектом

10.Вчитель пропонує учням тест про авторське право

11.Учні з самого початку роботи над проектами використовують Контрольний список самоспрямування у навчанні

12.Вчитель пропонує список запитань для самостійного опрацювання

13. Учні обговорюють висунуті проблеми.

14.Учні опрацьовують запропоновані матеріали.

15.Учні відповідають на питання опитувальника

16.Учні ведуть записи у блозі

17.Вчитель пропонує скористатитися списком джерел для власних досліджень і контрольний список для оцінки веб -сайтів

18.Учні ознайомлюються з формою оцінювання учнівського блогу

19.Вчитель пропонує інструкції для створення учнівського блогу

20.Кожна з групок учнів планує свою роботу і розподіляє ролі

21.Вчитель подає учням для виконання дослідницькі завдання у Word та Excel

22.Учні приступають до роботи.

23.У разі виникнення питань вчитель пропонує консультації у вигляді блогу

24.Учні опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, здійснюючи при цьому

записи у блозі щодо результатів виконаних робіт

Завершальний етап проекту

25. Учні готуються до захисту проекту.

26. Учні коректують помилки і слухають зауваження вчителя.

27. Учні проводять захист проекту і організовують разом із вчителем свято. Кожна з групок у вигляді подарунка

презентує результат своєї роботи.

28. Вчитель проводить кінцеве оцінювання роботи учнів.

29. Учні та вчитель діляться враженнями від проекту, побажаннями та зауваженнями на майбутнє.

Відомості про автора

Квас Оксана Богданівна

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики, математика

Навчальний заклад

ТНПУ імені Володимира Гнатюка

Місто/село, район, область

м.Тернопіль

Контактні дані

0971716445

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

Вересень-листопад, 2016 рік

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім.В.Гнатюка, фізико-математичний факультет

Тренери

Барна Ольга Василівна, Галан Віра Іванівна