Портфоліо проекту на тему "Маленька частинка дитячої мрії"
Зміст
- 1 Назва навчальної теми
- 2 Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
- 3 Вік учнів, клас
- 4 Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)
- 5 План вивчення теми (вставити файл)
- 6 Оцінювання (стислий опис і інструменти)
- 7 Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)
- 8 Відомості про автора
- 9 Місто/село, район, область
- 10 Відомості про тренінг
Назва навчальної теми
МАЛЕНЬКА ЧАСТИНКА ДИТЯЧОЇ МРІЇ
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
- Математика
- Інформатика
Вік учнів, клас
12 років, 6 клас
Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)
Даний проект розрахований для учнів 6-го класу, вивчення теми "Координатна площина". На подвір'ї школи учні будують дитячий майданчик з різних фігурок, які складаються з точок координатної площини. Даний дитячий майданчик складається з 5 фігурок.
План вивчення теми (вставити файл)
Оцінювання (стислий опис і інструменти)
система оцінювання: робота учнів буде оцінена кожного уроку(активність, вміння відкласти точку на координатній площині). Інструментарій оцінювання: опитувальник, тести, ЗХД-таблиці. Оцінені будуть презентації, або виступи учнів
Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)
Початковий етап проекту
1. Вчитель оголошує тему проекту учням, формулює проблеми, питання які будуть вирішені для цій темі. Розповідає про метод проектів, за яким вони будуть навчатися, ознайомлює дітей з ключовими та тематичними питаннями, пропонує учням публікацію ,
. Своє повідомлення супроводжує презентацією [2]
2. Визначає навчальні потреби учнів за допомогою ЗХД-таблиці [3]
3. У разі необхідності вчитель проводить консультацію з тими учнями, які невірно дали відповіді на запитання і допомагає їм засвоїти матеріал або об’єднує у групи для взаємонавчання.
4. Пропонує учням дослідницьке завдання у WORD, яке вони роблять у Excel i Gran 2D. [4]
5. Об’єднює учнів у 5 груп.
6. Дає завдання кожній групі [5]
7. Дає список рекомендованих джерел [6]
Робота над проектом
8. Учні обговорюють тему проекту та поставлені питання
9. Учні опрацьовують запропоновані матеріали
10. Учні досліджують поставлені перед ними проблеми.
11. Вчитель демонструє приклад блогу [[7]]
12. Вчитель дає інструкцію, щодо створення блогу [8]
13. Вчитель пропонує інструкцію для роботи в Gran 2D [9]
14. Учні використовують мережу інтернет для пошуку інформації
Завершальний етап проекту
15. Учні представляють свої результати у вигляді презентації
16. Вчитель пропонує учням форму для оцінювання презентації [10]
Відомості про автора
Фах, навчальний предмет
Вчитель математики, математика
Навчальний заклад
ТНПУ імені Володимира Гнатюка
Місто/село, район, область
м.Тернопіль
Контактні дані
0971716445
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
Вересень-листопад, 2016 рік
Місце проведення тренінгу
ТНПУ ім.В.Гнатюка, фізико-математичний факультет
Тренери
Барна Ольга Василівна, Галан Віра Іванівна