Відмінності між версіями «Портіоліо з навчальної теми "Чотирикутники. Їх площі" (геометрія, 8 клас)»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи))
(Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи))
Рядок 32: Рядок 32:
  
 
=Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)=
 
=Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)=
Оцінювання учнів проводиться впродовж вивчення всієї навчальної теми. На початку роботи над проектом вчитель ознайомлює учнів із вступною презентацією, учні разом із вчителем обговорюють поставлені запитання, з допомогою рефлексії кожен учень оцінює свій рівень знань по даній темі. Впродовж вивчення даної теми вчитель проводить додаткові опитування за допомогою «Т - таблиці»[https://drive.google.com/drive/my-drive] та Опитувальника, для визначення рівня знань учнів. Для проведення певних досліджень учні працюючи в групах шукають необхідну інформацію в мережі Інтернет, опрацьовують певну літературу, а також вчитель та обдаровані учні надають допомогу учням, які її потребують. По закінченні роботи над проектом учні користуючись Формою оцінювання презентації та публікації, оцінюють свою роботу з допомогою вчителя. Після захисту проекту відбувається загальне обговорення і підбиття підсумків проекту.
+
Оцінювання учнів проводиться впродовж вивчення всієї навчальної теми. На початку роботи над проектом вчитель ознайомлює учнів із вступною презентацією, учні разом із вчителем обговорюють поставлені запитання, з допомогою рефлексії кожен учень оцінює свій рівень знань по даній темі. Впродовж вивчення даної теми вчитель проводить додаткові опитування за допомогою «Т - таблиці»[https://docs.google.com/document/d/1odAnycuqUWzQZej7lXnYLsvqGKcgCzOZu4Aw0EKQAvY/edit] та Опитувальника, для визначення рівня знань учнів. Для проведення певних досліджень учні працюючи в групах шукають необхідну інформацію в мережі Інтернет, опрацьовують певну літературу, а також вчитель та обдаровані учні надають допомогу учням, які її потребують. По закінченні роботи над проектом учні користуючись Формою оцінювання презентації та публікації, оцінюють свою роботу з допомогою вчителя. Після захисту проекту відбувається загальне обговорення і підбиття підсумків проекту.
  
 
=Відомості про автора=
 
=Відомості про автора=

Версія за 00:22, 29 жовтня 2015


Назва навчальної теми

"Чотирикутники" геометрія 8 клас

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Геометрія

Технології

Вік учнів, клас

13-14 років. 8 клас

Стислий опис проекту

Ключове запитання :Чи можу я допомагати усім? Тематичні запитання : - Як древні математики допомогли мені у сьогоденні? - Який чотирикутник найкращий? Змістові запитання: - Що називається паралелограмом? - Як звучить формула для обчислення площі прямокутника? - Назвіть елементи чотирикутника? - Сформулюйте властивості ромба? - Що називається трапецією?


Цей проект "Аліса в країні Чотирикутників" призначений для учнів 8 класу. З метою закріплення знань з теми, розвитку навичок дослідницької діяльності, спостережливості, цікавості, вміння робити висновки, працювати як самостійно тк і команді. Учнів чекають дослідження та пошук інформації для вичерпних відповідей на поставленні тематичні запитання. Під час виконання проекту учні будуть вивчати тему: «Чотирикутники. Їхні площі». Групи учнів: Дослідники, Архітектори і Будівники. Дослідники будуть досліджувати основні теоретичні асперкти з теми чотирикутники.Архітектори працюватимуть з площами різних чотирикутників.Будівники освоять обислення площ різноманітних фігур за допомогою розбиття фізур на менші фігури площі яких ми можемо знайти. Робота над проектом завершується у представлнні учнями презентацій.

План вивчення теми (вставити файл)

Оцінювання (стислий опис і інструменти)

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

Оцінювання учнів проводиться впродовж вивчення всієї навчальної теми. На початку роботи над проектом вчитель ознайомлює учнів із вступною презентацією, учні разом із вчителем обговорюють поставлені запитання, з допомогою рефлексії кожен учень оцінює свій рівень знань по даній темі. Впродовж вивчення даної теми вчитель проводить додаткові опитування за допомогою «Т - таблиці»[1] та Опитувальника, для визначення рівня знань учнів. Для проведення певних досліджень учні працюючи в групах шукають необхідну інформацію в мережі Інтернет, опрацьовують певну літературу, а також вчитель та обдаровані учні надають допомогу учням, які її потребують. По закінченні роботи над проектом учні користуючись Формою оцінювання презентації та публікації, оцінюють свою роботу з допомогою вчителя. Після захисту проекту відбувається загальне обговорення і підбиття підсумків проекту.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Ольга Фасоляк


Фах, навчальний предмет

Геометрія


Навчальний заклад

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Місто\село, район, область

м. Тернопіль

Контактні дані

тел. 0687503450

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

вересень-жовтень 2015 року

Місце проведення тренінгу

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Тренери

Барна О.В.