Відмінності між версіями «Реальна ймовірність»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Вік учнів, клас)
(Назва проекту)
Рядок 4: Рядок 4:
  
 
== Назва проекту ==
 
== Назва проекту ==
«Реальна ймовірність»
+
«Реальна ймовірність»
  
 
== Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети ==
 
== Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети ==

Версія за 16:21, 2 грудня 2013

Автор проекту

Чавалда Марина Олександрівна

Назва проекту

«Реальна ймовірність»

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Алгебра і початки математичного аналізу (Елементи теорії ймовірностей і математичної статистики).Це між предметний проект, який об’єднує алгебру, інформатику, основи соціології.

Вік учнів, клас

9-11 клас, 14-16 років Стислий опис проекту У 11 класі учні вивчають тему “ Елементи теорії ймовірностей і математичної статистики”. Час вивчення цієї теми – це час, коли учні переповнені власними проблемами: ЗНО, випускні та вступні екзамени, підготовчі курси у вузи і т.д. І тому часто одинадцятикласники несвідомо сприймають вивчення цієї теми. Для уникнення цієї проблеми, я розробила проект : “Реальна ймовірність”. З допомогою цього проекту учні узагальнять, систематизують, зрозуміють знання з теорії ймовірності у ході дослідження звичайних життєвих ситуацій.

Ключове питання

Скільки коштує щастя??

Тематичні питання:

1.Чи часто в житті ми зустрічаємо випадкові події? 2.Чому подія може бути неможливою, достовірною, випадковою? 3.Чи приносить випадковість фортуну? 4.Чи буває випадковість виграшною?

Змістові питання:

1. Які події називають випадковими? Неможливими? Достовірними? 2. Наведіть приклади цих подій. 3. Опишіть поняття «випадкова подія», «ймовірність випадкової події». 4. Для чого нам вміти розв’язувати задачі на знаходження ймовірності випадкової події?

Діяльність вчителя

презентація вчителя