Відмінності між версіями «Реальна ймовірність»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 16: Рядок 16:
  
 
== '''''Ключове питання''''' ==
 
== '''''Ключове питання''''' ==
 +
Скільки коштує щастя?
  
Скільки коштує щастя??
+
== '''''Тематичні питання''''' ==
 +
1.Чому подія може бути неможливою,достовірною,випадковою?
 +
2.Чи приносить випадковість фортуну?
 +
3.Чи буває випадковість виграшною?
 +
4.Чи часто в житті ми зустрічаємо випадкові події?
  
== Тематичні питання: ==
+
'''''== Змістові питання =='''''
 
+
1.Які події називають випадковими? Неможливими? Достовірними?
1.Чи часто в житті ми зустрічаємо випадкові події?
+
2.Наведіть приклади цих подій.
2.Чому подія може бути неможливою, достовірною, випадковою?
+
3.Опишіть поняття «випадкова подія», «ймовірність випадкової події».
3.Чи приносить випадковість фортуну?
+
4.Для чого нам вміти розв’язувати задачі на знаходження ймовірності випадкової події?
4.Чи буває випадковість виграшною?
 
 
 
== Змістові питання: ==
 
 
 
1. Які події називають випадковими? Неможливими? Достовірними?
 
2. Наведіть приклади цих подій.
 
3. Опишіть поняття «випадкова подія», «ймовірність випадкової події».
 
4. Для чого нам вміти розв’язувати задачі на знаходження ймовірності випадкової події?
 
  
 
== Діяльність вчителя ==
 
== Діяльність вчителя ==
 
[https://docs.google.com/file/d/0B91UaOwmOwNjZEJoN2dLR2wtQlk/edit  презентація вчителя]
 
[https://docs.google.com/file/d/0B91UaOwmOwNjZEJoN2dLR2wtQlk/edit  презентація вчителя]

Версія за 18:23, 9 грудня 2013

Автор проекту

Чавалда Марина Олександрівна

Назва проекту

Реальна ймовірність

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Алгебра і початки математичного аналізу (Елементи теорії ймовірностей і математичної статистики).Це між предметний проект, який об’єднує алгебру, інформатику, основи соціології.

Вік учнів, клас

11 клас, 16-18 років

Стислий опис проекту

У 11 класі учні вивчають тему “ Елементи теорії ймовірностей і математичної статистики”. Час вивчення цієї теми – це час, коли учні переповнені власними проблемами: ЗНО, випускні та вступні екзамени, підготовчі курси у вузи і т.д. І тому часто одинадцятикласники несвідомо сприймають вивчення цієї теми. Для уникнення цієї проблеми, я розробила проект : “Реальна ймовірність”. З допомогою цього проекту учні узагальнять, систематизують, зрозуміють знання з теорії ймовірності у ході дослідження звичайних життєвих ситуацій. Учні діляться на 3 групи (за жеребкуванням):«Моніторинги», « «Гральні кубики», «Експерти». Кожна з груп займається дослідженням конкретної проблеми. У ході практичної діяльності учні вчаться розв’язувати задачі на знаходження ймовірності випадкової події, доводять собі, що шанси дуже малі, а виграш є швидше випадковістю, ніж точним розрахунком.

Питання проекту

Ключове питання

Скільки коштує щастя?

Тематичні питання

1.Чому подія може бути неможливою,достовірною,випадковою? 2.Чи приносить випадковість фортуну? 3.Чи буває випадковість виграшною? 4.Чи часто в житті ми зустрічаємо випадкові події?

== Змістові питання == 1.Які події називають випадковими? Неможливими? Достовірними? 2.Наведіть приклади цих подій. 3.Опишіть поняття «випадкова подія», «ймовірність випадкової події». 4.Для чого нам вміти розв’язувати задачі на знаходження ймовірності випадкової події?

Діяльність вчителя

презентація вчителя