Відмінності між версіями «Реальна ймовірність»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 41: Рядок 41:
 
== План вивчення теми (вставити файл) ==
 
== План вивчення теми (вставити файл) ==
  
 +
== Навчальні цілі ==
 +
Вивчити теоретичний матеріал з даної теми, та поглибити знання учнів.Навчитися розв’язувати типові задачі з теорії ймовірності. Перевірити готовність до екзамену з географії ''(«Моніторинги» зробиши опитування в класі про вивчену учнями на даний момент часу кількість білетів, знаходять ймовірність здаття екзамену на певну оцінку)''.Із закінченням проекту учні  навчаться розв’язувати задачі на знаходження ймовірності випадкової події, доводитимуть собі, що шанси дуже малі, а виграш є швидше випадковістю, ніж точним розрахунком. А також скласти антирекламу гральному бізнесу (лотереї,картам).
  
 
== Діяльність вчителя ==
 
== Діяльність вчителя ==
[https://docs.google.com/file/d/0B91UaOwmOwNjZEJoN2dLR2wtQlk/edit  презентація вчителя]
+
Вчитель формує тему проекту, навчальні та змістові питання. Представляє презентацію ідеї проекту чи публікацію, яка покаже переваги методу проектів. Розробляє критерії оцінювання діяльності учнів. Робить підбір необхідних матеріалів та інтернет ресурсів. Перевіряє наявність необхідного апаратного забезпечення для реалізації проекту.Також вчитель готує бланки перевірки роботи учнів. Готові бланки перевірки знань учитель дає учням разом з темою проекту, показує їм стартову презентацію та обговорює з учнями тематичні та змістові питання. За допомогою жеребкування вчитель ділить учнів на групи. У разі необхідності вчитель протягом проекту консультує учнів і спрямовує їх діяльність в потрібне русло. Вчитель збирає роботи учнів та їх бланки самооцінки, проводить захист проекту,  оцінює роботи і повідомляє результати оцінювання.
 +
Результати роботи учні повинні представити у вигляді однієї спільної презентації.
 +
 
 +
== Діяльність учнів ==
 +
Учні знайомляться з темою проекту ,обговорюють з учителем ключові і тематичні питання ,отримують критерії оцінювання їхньої кінцевої роботи та бланки оцінювання. Обєднуються в групи та виконують спільно завдання.У процесі розробки проекту учні знаходять та опрацьовують інформацію в мережі Інтернет, додаткових джерелах.На підставі отриманих результатів роблять відповідні висновки і оформляють роботу у вигляді презентації та публікації. Працюють в групі над розв’язанням спільної проблеми, опрацьовують задачі на знаходження ймовірності випадкової події. Вчаться планувати свою діяльність, виступати перед аудиторією, критично мислити, систематизувати та узагальнювати отримані знання, робити висновки, спілкуватися і співпрацювати.На підставі отриманих результатів роблять відповідні висновки і оформляють роботу у вигляді презентації та публікації. При захисті проекту всі групи представляють свої резельтати роботи.

Версія за 23:43, 9 грудня 2013

Автор проекту

Чавалда Марина Олександрівна

Назва проекту

Реальна ймовірність

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Алгебра і початки математичного аналізу (Елементи теорії ймовірностей і математичної статистики).Це між предметний проект, який об’єднує алгебру, інформатику, основи соціології.

Вік учнів, клас

11 клас, 16-18 років

Стислий опис проекту

У 11 класі учні вивчають тему “ Елементи теорії ймовірностей і математичної статистики”. Час вивчення цієї теми – це час, коли учні переповнені власними проблемами: ЗНО, випускні та вступні екзамени, підготовчі курси у вузи і т.д. І тому часто одинадцятикласники несвідомо сприймають вивчення цієї теми. Для уникнення цієї проблеми, я розробила проект : “Реальна ймовірність”. З допомогою цього проекту учні узагальнять, систематизують, зрозуміють знання з теорії ймовірності у ході дослідження звичайних життєвих ситуацій. Учні діляться на 3 групи (за жеребкуванням):«Моніторинги», « «Гральні кубики», «Експерти». Кожна з груп займається дослідженням конкретної проблеми. У ході практичної діяльності учні вчаться розв’язувати задачі на знаходження ймовірності випадкової події, доводять собі, що шанси дуже малі, а виграш є швидше випадковістю, ніж точним розрахунком.

Питання проекту

Ключове питання

Скільки коштує щастя?

Тематичні питання

Чому подія може бути неможливою,достовірною,випадковою?

Чи приносить випадковість фортуну?

Чи буває випадковість виграшною?

Чи часто в житті ми зустрічаємо випадкові події?


Змістові питання

Які події називають випадковими? Неможливими? Достовірними?

Наведіть приклади цих подій.

Опишіть поняття «випадкова подія», «ймовірність випадкової події».

Для чого нам вміти розв’язувати задачі на знаходження ймовірності випадкової події?

План вивчення теми (вставити файл)

Навчальні цілі

Вивчити теоретичний матеріал з даної теми, та поглибити знання учнів.Навчитися розв’язувати типові задачі з теорії ймовірності. Перевірити готовність до екзамену з географії («Моніторинги» зробиши опитування в класі про вивчену учнями на даний момент часу кількість білетів, знаходять ймовірність здаття екзамену на певну оцінку).Із закінченням проекту учні навчаться розв’язувати задачі на знаходження ймовірності випадкової події, доводитимуть собі, що шанси дуже малі, а виграш є швидше випадковістю, ніж точним розрахунком. А також скласти антирекламу гральному бізнесу (лотереї,картам).

Діяльність вчителя

Вчитель формує тему проекту, навчальні та змістові питання. Представляє презентацію ідеї проекту чи публікацію, яка покаже переваги методу проектів. Розробляє критерії оцінювання діяльності учнів. Робить підбір необхідних матеріалів та інтернет ресурсів. Перевіряє наявність необхідного апаратного забезпечення для реалізації проекту.Також вчитель готує бланки перевірки роботи учнів. Готові бланки перевірки знань учитель дає учням разом з темою проекту, показує їм стартову презентацію та обговорює з учнями тематичні та змістові питання. За допомогою жеребкування вчитель ділить учнів на групи. У разі необхідності вчитель протягом проекту консультує учнів і спрямовує їх діяльність в потрібне русло. Вчитель збирає роботи учнів та їх бланки самооцінки, проводить захист проекту, оцінює роботи і повідомляє результати оцінювання. Результати роботи учні повинні представити у вигляді однієї спільної презентації.

Діяльність учнів

Учні знайомляться з темою проекту ,обговорюють з учителем ключові і тематичні питання ,отримують критерії оцінювання їхньої кінцевої роботи та бланки оцінювання. Обєднуються в групи та виконують спільно завдання.У процесі розробки проекту учні знаходять та опрацьовують інформацію в мережі Інтернет, додаткових джерелах.На підставі отриманих результатів роблять відповідні висновки і оформляють роботу у вигляді презентації та публікації. Працюють в групі над розв’язанням спільної проблеми, опрацьовують задачі на знаходження ймовірності випадкової події. Вчаться планувати свою діяльність, виступати перед аудиторією, критично мислити, систематизувати та узагальнювати отримані знання, робити висновки, спілкуватися і співпрацювати.На підставі отриманих результатів роблять відповідні висновки і оформляють роботу у вигляді презентації та публікації. При захисті проекту всі групи представляють свої резельтати роботи.