Відмінності між версіями «Робота з вбудованими об'єктами у середовищі ТП. Введення формул, побудова діаграм, створення структурних схем.»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 39: Рядок 39:
 
   
 
   
  
2. Створіть наступну діаграму:
+
#Створіть наступну діаграму:
 +
[[Файл:діаг.jpg]]
 
   
 
   
  

Версія за 14:45, 5 червня 2010

Мета: вчити учнів працювати з вбудованими об’єктами у середовищі ТП; розвивати вміння роботи з текстовими документами, розвивати інтерес до інформатики; виховувати культуру користувача ПК.

І.Актуалізація опорних знань та умінь.

Фронтальне опитування учнів за контрольними питаннями.

Контрольні питання:

  1. Яка панель інструментів у Word призначена для створення автофігур?
  2. Як намалювати коло, квадрат, криву?
  3. Як повернути об'єкт на 180°?
  4. Як масштабувати об'єкт (змінювати розмір), зберігаючи його пропорції?
  5. У чому полягає операція групування і розгрупування?
  6. Як створити фігурний текст WordArt?
  7. Як виконати вставку малюнка у документ?

Виконання практичних завдань на комп'ютері:

а) Створити за допомогою графічних об’єктів наступний малюнок:Колобок.jpg

б) Вставити у документ картинку: Телевізор.jpg

ІІ. Виклад нового матеріалу та виконання практичних завдань на комп’ютері для засвоєння теоретичного матеріалу:

1.MS Equation 3.0 – редактор математичних формул.

Формула.jpg

2. MS Graph 2000 – редактор діаграм.

Діаграма.jpg

3.Організаційні діаграми (структурні схеми).

Бібліотека.jpg

Практичні завдання:

  1. Створіть у ТП наступні математичні формули:

Форм.jpg


  1. Створіть наступну діаграму:

Діаг.jpg


3. Створіть наступну структурну схему:

ІІІ. Систематизація та узагальнення нового матеріалу – тестування учнів на комп’ютерах з теми "Робота з вбудованими об’єктами у середовищі ТП".

ІV. Видача домашнього завдання – с.66-72 повторити.