Відмінності між версіями «Робота з вбудованими об'єктами у середовищі ТП. Введення формул, побудова діаграм, створення структурних схем.»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
 
(Не показані 2 проміжні версії цього користувача)
Рядок 1: Рядок 1:
 
'''Мета:''' вчити учнів працювати з вбудованими об’єктами у середовищі ТП; розвивати вміння роботи з текстовими документами, розвивати інтерес до інформатики; виховувати культуру користувача ПК.
 
'''Мета:''' вчити учнів працювати з вбудованими об’єктами у середовищі ТП; розвивати вміння роботи з текстовими документами, розвивати інтерес до інформатики; виховувати культуру користувача ПК.
  
='''І.Актуалізація опорних знань та умінь.'''=
+
='''Актуалізація опорних знань та умінь.'''=
  
 
==''Фронтальне опитування учнів за контрольними питаннями.''==
 
==''Фронтальне опитування учнів за контрольними питаннями.''==
Рядок 21: Рядок 21:
 
[[Файл:телевізор.jpg]]
 
[[Файл:телевізор.jpg]]
  
=ІІ. '''Виклад нового матеріалу та виконання практичних завдань на комп’ютері для засвоєння теоретичного матеріалу:'''=  
+
='''Виклад нового матеріалу та виконання практичних завдань на комп’ютері для засвоєння теоретичного матеріалу:'''=  
 
1.'''MS Equation 3.0''' – редактор математичних формул.
 
1.'''MS Equation 3.0''' – редактор математичних формул.
  
Рядок 50: Рядок 50:
 
[[Файл:таблии.jpg]]
 
[[Файл:таблии.jpg]]
 
   
 
   
=ІІІ. '''Систематизація та узагальнення нового матеріалу – тестування учнів на комп’ютерах з теми "Робота з вбудованими об’єктами у середовищі ТП".'''=
+
='''Систематизація та узагальнення нового матеріалу – тестування учнів на комп’ютерах з теми "Робота з вбудованими об’єктами у середовищі ТП".'''=
  
='''ІV. Видача домашнього завдання –  с.66-72 повторити.'''=
+
='''Видача домашнього завдання –  с.66-72 повторити.'''=
 +
[[Категорія: Інформатика]]

Поточна версія на 21:50, 6 червня 2010

Мета: вчити учнів працювати з вбудованими об’єктами у середовищі ТП; розвивати вміння роботи з текстовими документами, розвивати інтерес до інформатики; виховувати культуру користувача ПК.

Актуалізація опорних знань та умінь.

Фронтальне опитування учнів за контрольними питаннями.

Контрольні питання:

  1. Яка панель інструментів у Word призначена для створення автофігур?
  2. Як намалювати коло, квадрат, криву?
  3. Як повернути об'єкт на 180°?
  4. Як масштабувати об'єкт (змінювати розмір), зберігаючи його пропорції?
  5. У чому полягає операція групування і розгрупування?
  6. Як створити фігурний текст WordArt?
  7. Як виконати вставку малюнка у документ?

Виконання практичних завдань на комп'ютері:

а) Створити за допомогою графічних об’єктів наступний малюнок:Колобок.jpg

б) Вставити у документ картинку:

Телевізор.jpg

Виклад нового матеріалу та виконання практичних завдань на комп’ютері для засвоєння теоретичного матеріалу:

1.MS Equation 3.0 – редактор математичних формул.

Формула.jpg

2. MS Graph 2000 – редактор діаграм.

Діаграма.jpg

3.Організаційні діаграми (структурні схеми).

Бібліотека.jpg

Практичні завдання:

1.Створіть у ТП наступні математичні формули:

Форм.jpg


2.Створіть наступну діаграму:

Діаг.jpg


3.Створіть наступну структурну схему:

Таблии.jpg

Систематизація та узагальнення нового матеріалу – тестування учнів на комп’ютерах з теми "Робота з вбудованими об’єктами у середовищі ТП".

Видача домашнього завдання – с.66-72 повторити.