Робота з вбудованими об'єктами у середовищі ТП. Введення формул, побудова діаграм, створення структурних схем.

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук

Мета: вчити учнів працювати з вбудованими об’єктами у середовищі ТП; розвивати вміння роботи з текстовими документами, розвивати інтерес до інформатики; виховувати культуру користувача ПК.

І.Актуалізація опорних знань та умінь.

Фронтальне опитування учнів за контрольними питаннями.

Контрольні питання:

  1. Яка панель інструментів у Word призначена для створення автофігур?
  2. Як намалювати коло, квадрат, криву?
  3. Як повернути об'єкт на 180°?
  4. Як масштабувати об'єкт (змінювати розмір), зберігаючи його пропорції?
  5. У чому полягає операція групування і розгрупування?
  6. Як створити фігурний текст WordArt?
  7. Як виконати вставку малюнка у документ?

Виконання практичних завдань на комп'ютері:

а) Створити за допомогою графічних об’єктів наступний малюнок:Колобок.jpg


б) Вставити у документ картинку:

ІІ. Виклад нового матеріалу та виконання практичних завдань на комп’ютері для засвоєння теоретичного матеріалу:

1.MS Equation 3.0 – редактор математичних формул. Формула.jpg


2. MS Graph 2000 – редактор діаграм.

3. Організаційні діаграми (структурні схеми).


 Практичні завдання: 1. Створіть у ТП наступні математичні формули:


2. Створіть наступну діаграму:


3. Створіть наступну структурну схему:

ІІІ. Систематизація та узагальнення нового матеріалу – тестування учнів на комп’ютерах з теми "Робота з вбудованими об’єктами у середовищі ТП".

ІV. Видача домашнього завдання – с.66-72 повторити.