Відмінності між версіями «Форми і способи подання повідомлень. Кодування повідомлень. Носії повідомлень. Одиниці вимірювання ємності запам'ятовуючих пристроїв.»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: ==='''Тема:'''=== Форми і способи подання повідомлень. Кодування повідомлень. Носії повідомле…)
 
Рядок 1: Рядок 1:
==='''Тема:'''=== Форми і способи подання повідомлень. Кодування повідомлень. Носії повідомлень. Одиниці вимірювання ємності запам'ятовуючих пристроїв.
+
'''Тема:'''Форми і способи подання повідомлень. Кодування повідомлень. Носії повідомлень. Одиниці вимірювання ємності запам'ятовуючих пристроїв.
  
==='''Мета:''' ===Розглянути форми і способи подання повідом¬лень, методи кодування різних видів інформації.
+
'''Мета:''' Розглянути форми і способи подання повідом¬лень, методи кодування різних видів інформації.
 
Ввести поняття про сучасні засоби зберігання й
 
Ввести поняття про сучасні засоби зберігання й
 
опрацювання повідомлень.
 
опрацювання повідомлень.
 
Розвивати інформаційну культуру учнів.
 
Розвивати інформаційну культуру учнів.
 
'''Базові поняття й  терміни:'''
 
'''Базові поняття й  терміни:'''
Повідомлення, кодування, біт, байт.  
+
Повідомлення, кодування, біт, байт.  
 
==='''Хід уроку'''===
 
==='''Хід уроку'''===
 
1. Організаційний етап. Актуалізація опорних знань.
 
1. Організаційний етап. Актуалізація опорних знань.

Версія за 01:34, 23 листопада 2010

Тема:Форми і способи подання повідомлень. Кодування повідомлень. Носії повідомлень. Одиниці вимірювання ємності запам'ятовуючих пристроїв.

Мета: Розглянути форми і способи подання повідом¬лень, методи кодування різних видів інформації. Ввести поняття про сучасні засоби зберігання й опрацювання повідомлень. Розвивати інформаційну культуру учнів. Базові поняття й терміни: Повідомлення, кодування, біт, байт.

Хід уроку

1. Організаційний етап. Актуалізація опорних знань. Самостійнаробота 1. Наведіть приклади різних видів інформації: