Відмінності між версіями «Форми і способи подання повідомлень. Кодування повідомлень. Носії повідомлень. Одиниці вимірювання ємності запам'ятовуючих пристроїв.»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 1: Рядок 1:
 
'''Тема:'''Форми і способи подання повідомлень. Кодування повідомлень. Носії повідомлень. Одиниці вимірювання ємності запам'ятовуючих пристроїв.
 
'''Тема:'''Форми і способи подання повідомлень. Кодування повідомлень. Носії повідомлень. Одиниці вимірювання ємності запам'ятовуючих пристроїв.
  
'''Мета:''' Розглянути форми і способи подання повідом¬лень, методи кодування різних видів інформації.
+
'''Мета:''' Розглянути форми і способи подання повідомлень, методи кодування різних видів інформації.
 
Ввести поняття про сучасні засоби зберігання й
 
Ввести поняття про сучасні засоби зберігання й
 
опрацювання повідомлень.
 
опрацювання повідомлень.
Рядок 11: Рядок 11:
 
1. Організаційний етап. Актуалізація опорних знань.
 
1. Організаційний етап. Актуалізація опорних знань.
 
Самостійнаробота
 
Самостійнаробота
1. Наведіть приклади різних видів інформації:
+
1. Наведіть приклади різних видів інформації:
 +
Вид інформації Приклади
 +
Числова цифра, число, вираз, таблиця
 +
 +
 +
 +
 +
2. Що може виступати в якості джерел та споживачів інформації? На¬ведіть приклади.
 +
Джерело інформації: люди, тварини... Споживач інформації: люди, тварини...
 +
3. Якої властивості не мають наведені повідомлення в зазначених ситуаціях?
  
 
[[категорія:інформатика]]
 
[[категорія:інформатика]]
 
[[Категорія:Інформація Конспекти уроків]]
 
[[Категорія:Інформація Конспекти уроків]]

Версія за 01:36, 23 листопада 2010

Тема:Форми і способи подання повідомлень. Кодування повідомлень. Носії повідомлень. Одиниці вимірювання ємності запам'ятовуючих пристроїв.

Мета: Розглянути форми і способи подання повідомлень, методи кодування різних видів інформації. Ввести поняття про сучасні засоби зберігання й опрацювання повідомлень. Розвивати інформаційну культуру учнів.

Базові поняття й терміни: Повідомлення, кодування, біт, байт.

Хід уроку

1. Організаційний етап. Актуалізація опорних знань. Самостійнаробота 1. Наведіть приклади різних видів інформації: Вид інформації Приклади Числова цифра, число, вираз, таблиця



2. Що може виступати в якості джерел та споживачів інформації? На¬ведіть приклади. Джерело інформації: люди, тварини... Споживач інформації: люди, тварини... 3. Якої властивості не мають наведені повідомлення в зазначених ситуаціях?