Відмінності між версіями «Macromedia Flash8. Робота з текстом, вирівнювання та трансформування об’єктів»

Матеріал з Фізмат Вікіпедії
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 11: Рядок 11:
 
==='''І. Актуалізація знань учнів'''===
 
==='''І. Актуалізація знань учнів'''===
 
1.Для чого складається вікно програми?
 
1.Для чого складається вікно програми?
 +
 
2.Для чого призначена дана програма?
 
2.Для чого призначена дана програма?
 +
 
3.Що таке робоче поле?
 
3.Що таке робоче поле?
 +
 
4.Що таке сцена?
 
4.Що таке сцена?
 +
 
5.Що таке рівень?
 
5.Що таке рівень?
 +
 
6.Які операції можна робити з рівнями?
 
6.Які операції можна робити з рівнями?
 +
 
7.Як додати, видалити, перейменувати рівень?
 
7.Як додати, видалити, перейменувати рівень?
 +
 
8.Для чого використовують рівні?
 
8.Для чого використовують рівні?
 +
 +
'''ІІ. Виклад нового матеріалу, виконання практичних завдань на комп’ютері для сприйняття та засвоєння матеріалу:'''
 +
 +
''робота з текстом''
 +
 +
Щоб додати текстове поле в Flash -фільм, слід виконати наступні дії:
 +
1.Включити інструмент Text Tool на панелі Tools.
 +
 +
2.Клацнути мишею в тій позиції на столі, куди вимагається помістити текстове поле; в результаті в цій позиції з'явиться текстовий курсор, оточений виділяючою рамкою.
 +
 +
3.Набрати текст.
 +
 +
Зверніть увагу, що в правому кутку виділяючої рамки (верхньому або нижньому) є маркер, який визначає тип текстового поля: прямокутний маркер в правому верхньому кутку відповідає текстовому полю фіксованої ширини (Fixed text block); у такому полі виконується автоматичне перенесення на наступний рядок, якщо черговий символ не уміщається на поточному рядку, ширина поля встановлюється користувачем за допомогою перетягання маркера. 
 +
 +
•круглий маркер в правому верхньому кутку відповідає розширюваному текстовому полю (Expanded text block); це однорядкове текстове поле, ширина якого автоматично збільшується при введенні тексту; цей варіант використовується за замовчуванням;
 +
 +
•білий прямокутний маркер в правому нижньому кутку відповідає текстовому полю, призначеному для введення динамічно змінюваного вмісту - Dynamic text block або Input text block;
 +
 +
•чорний прямокутний маркер в правому нижньому кутку вказує на текстове поле, вмісту якого може переміщатися (прокручуватися) усередині текстової області за допомогою вертикальної або горизонтальної смуги прокрутки.
 +
 +
Щоб змінити атрибути текстового блоку, слова (фрагмента тексту) або окремого символу, необхідно:
 +
 +
1. Включити інструмент Text.
 +
 +
2. Вибрати мишею відповідний фрагмент тексту.
 +
 +
3. У меню Text вибрати відповідну команду, або скористатися елементами управління, наявними на панелі інспектора властивостей тексту.
  
  

Версія за 14:24, 1 березня 2011

Тип уроку: урок розвитку і закріплення знань.

Тема:Macromedia Flash8. Робота з текстом, вирівнювання та трансформування об’єктів.

Мета:Навчити учнів основним прийомам роботи з текстом та графічними об’єктами; створювати графічні об’єкти, розвивати інтерес до інформатики; виховувати культуру користувача ПК.

Тип:Комбінований.

ХІД УРОКУ

І. Актуалізація знань учнів

1.Для чого складається вікно програми?

2.Для чого призначена дана програма?

3.Що таке робоче поле?

4.Що таке сцена?

5.Що таке рівень?

6.Які операції можна робити з рівнями?

7.Як додати, видалити, перейменувати рівень?

8.Для чого використовують рівні?

ІІ. Виклад нового матеріалу, виконання практичних завдань на комп’ютері для сприйняття та засвоєння матеріалу:

робота з текстом

Щоб додати текстове поле в Flash -фільм, слід виконати наступні дії: 1.Включити інструмент Text Tool на панелі Tools.

2.Клацнути мишею в тій позиції на столі, куди вимагається помістити текстове поле; в результаті в цій позиції з'явиться текстовий курсор, оточений виділяючою рамкою.

3.Набрати текст.

Зверніть увагу, що в правому кутку виділяючої рамки (верхньому або нижньому) є маркер, який визначає тип текстового поля: прямокутний маркер в правому верхньому кутку відповідає текстовому полю фіксованої ширини (Fixed text block); у такому полі виконується автоматичне перенесення на наступний рядок, якщо черговий символ не уміщається на поточному рядку, ширина поля встановлюється користувачем за допомогою перетягання маркера.

•круглий маркер в правому верхньому кутку відповідає розширюваному текстовому полю (Expanded text block); це однорядкове текстове поле, ширина якого автоматично збільшується при введенні тексту; цей варіант використовується за замовчуванням;

•білий прямокутний маркер в правому нижньому кутку відповідає текстовому полю, призначеному для введення динамічно змінюваного вмісту - Dynamic text block або Input text block;

•чорний прямокутний маркер в правому нижньому кутку вказує на текстове поле, вмісту якого може переміщатися (прокручуватися) усередині текстової області за допомогою вертикальної або горизонтальної смуги прокрутки.

Щоб змінити атрибути текстового блоку, слова (фрагмента тексту) або окремого символу, необхідно:

1. Включити інструмент Text.

2. Вибрати мишею відповідний фрагмент тексту.

3. У меню Text вибрати відповідну команду, або скористатися елементами управління, наявними на панелі інспектора властивостей тексту.